Rappelz online'de İyi pet düşürmekiçin yapmamız gerekenler neler ?

Kart düşürmek için hangi kartların nerede düştüğünü iyi bilmek ve hedef belirlemek gerekir.
pet kartların nerede düştüğünü gösteren site adresi:
media.photobucket.com/image/rappelz card drop/easeeas/Rappelz/pets.jpg
 Kopyala yapıştır yapın, tarayıcınıza öyle siteye giriş yapın neyse konuya gelelim.

Örneğin ben iskelet düşürmek istiyorum şimdi onun nerede düşüceğini biliyorum ve orada pet farm yapmaya başlıyorum.Şu önemli! arkadaşlar kendinize bir alan bulmadan önce pot pet diriliş itemi lak v.b hız iksiri gibi itemlerinizi alın çünkü 1-2 saat kasmıcaksınız o bölgede iskelet çıkana kadar orada olucaksınız. Şimdi iyi bir alan buldunuz 5 veya 6 canavar olan bölgeden hiç çıkmayın  sürekli orada kesin hep aynı 5-6 yaratık spotlarını kesin ilk başlarda 1-2 saatte itemler düşmeyebilir ilerki saatlerde droplar gelmeye başlıyıcaktır.
Ayrıca hızlı yaratık öldürmeniz gerekmektedir ne kadar hızlı olursanız o kadar şansınız artıcaktır.
İyi şanslar kolay gelsin :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ya iskelet kartı düşürcem ama düşmüyo 2 saat kasılıom olmuo katan doğuda kasılıom dün yeti kartı düşürmeye çalıştım 3 saate anca kırmızı peri kartı düştü yandı

Adsız dedi ki...

Ben yeti kartı buldum ama yeti nerde bilmiyorum bilen var mı?

Adsız dedi ki...

Laksi ye git ordan laksi bolgesine git kopruden devam et cikuyor karsina koccum

Adsız dedi ki...

Laksi ye git ordan laksi bolgesine git kopruden devam et cikuyor karsina koccum

Yorum Gönder